نحوه تعمیر آسانسور

در سراسر جهان ، تقاضا برای ساختمان های بلندتر همیشه در حال افزایش است و بر کل صنعت آسانسور تأثیر زیادی گذاشته است. بیش از ۸۰ میلیون آسانسور و پله برقی در حال کار در سراسر جهان برای مقابله با تقاضای بی وقفه جامعه امروز هستند. این سناریو اهمیت تعمیر و نگهداری به موقع و قابل اعتماد را افزایش می دهد.

اگر آسانسور به طور منظم نگهداری شود ، خرابی کمتری خواهد داشت. در غیر اینصورت ، احتمال خرابی بیشتر است و این اغلب به دلیل فرسودگی یا خرابی اجزای سازنده و یا روانکاری ضعیف است. این نیاز منطقی آسانسورها است. مالک یا دارنده وظیفه مسئولیت اطمینان از وقوع این اتفاق را دارد.

صنعت آسانسور همچنان در سراسر کشور رونق می یابد زیرا بیشتر ساختمانهای عمومی و تجاری بسیاری در حال نصب آنها هستند تا بتوانند مشتریان خود را بهتر جابجا کنند. پس از تاسیس ، فرصت برای ارائه مستمر خدمات و نگهداری از عمر ساختمان می تواند به ایجاد یک تجارت خودپایدار کمک کند. صاحب موفق یک تجارت آسانسور مشتاق خواهد بود که با استفاده از مهارت های مهندسی ، برق و تجارت پروژه ای را به عهده بگیرد.

با بازرسی مناسب و نگهداری پیشگیرانه می توان از بسیاری از خرابی تجهیزات جلوگیری کرد. تعمیر و نگهداری منظم فقط با جلوگیری از خرابی باعث افزایش بهره وری نمی شود – همچنین نشان داده شده است که مصرف انرژی را ۱۵٪ کاهش می دهد

زمان انتظار طولانی و خرابی مکرر ناخوشایند و نشانه ای از سایش است. گرم شدن بیش از حد ، مصرف زیاد انرژی و ضریب توان کم ممکن است مشکلات آشکاری باشد اما هزینه های پنهانی را متحمل می شود. اجرای روشهای ساده نگهداری موتور آسانسور می تواند به کاهش هزینه ها و زمان خرابی کمک کند

مشکل: قطع برق

✓ راه حل: بازرسی مادون قرمزفرم بازرسی آسانسور

آسانسورها انرژی زیادی از سیستم های تجاری ساختمان تجاری می خواهند ، بنابراین به روزرسانی در ولتاژ سیستم می تواند بر عملکرد موتور تأثیر بگذارد یا حتی به سیستم آسانسور آسیب برساند. آسانسورهایی که سابقه خرابی موتور یا مشکلات کارکرد دارند باید مورد بررسی کیفیت برق قرار گیرند.

دماسنج مادون قرمز تغییرات شدید دما را اندازه گیری می کند و می تواند نقاط احتمالی قبل از ایجاد خرابی در سیستم را شناسایی کند. خطاهای متداول مانند ولتاژ بیش از حد بالا / پایین را می توان با بررسی کیفیت برق به راحتی مشاهده کرد و فیوزهایی که داغ می شوند را می توان به سرعت با تصویربرداری مادون قرمز قبل از از دست دادن یک مرحله از موتور مشاهده کرد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *